Dansk P-Kontrol og Q-park har indgået samarbejde.

Samarbejdet betyder, at Q-Park har overtaget kontrollen af vores p-pladser. QPark vil i den kommende tid udskifte alle nuværende skilte.
I forbindelse med samarbejdet vil de nuværende digitale p-tilladelser blive overflyttet til Q-Parks system.
Henvendelser vedrørende parkeringstilladelser til hvidpladebiler for beboere i lejlighederne skal fremadrettet sendes til ps@q-park.dk.
Skriv venligst ”9008” i emnefeltet.
Venligst oplys altid
 Navn
 Adresse
 Bilens registreringsnummer
Q-Park kan også kontaktes på tlf. 70 25 72 12 – tast 5 – alle hverdage kl. 09:00-15:00. Oplys gerne, at det er vedrørende plads ”9008”.
OBS: Q-Park vil i tvivlstilfælde om tilhørsforhold til grundejerforeningen Åhaven tage kontakt til foreningen.
Som hidtil skal oprettelse af gulpladebiler forsat ske ved henvendelse til info@grundejerforeningenaahaven.dk.