Letbaneprojektet er pt. Ikke endeligt godkendt, så det er endnu uvist, hvornår et eventuelt byggeri vil starte op.

Det er pt. forventningen at arbejdet vil foregår i en periode på mellem 12 til 18 måneder. Det forventes, at Grundejerforeningens træer langs Ringvejen kan blive stående, men en konkret vurdering vil skulle foretages, når projektet er længere fremme. Herudover vil hegnet langs Ringvejen skulle fjernes midlertidigt, mens anlægsarbejdet foregår, og glas- og papircontainerne vil skulle rykkes.

I henhold til de nuværende tegninger, vil kun en meget lille del af Grundejerforeningens areal skulle eksproprieres. Det drejer sig om cirka 10 m2. I perioden, hvor anlægsarbejdet foregår vil entreprenør benytte vores område.

Yderlige information følger, når der er nyt i sagen.